6. 7. 2008

Hodokvas za nami...

a mne sa na jazyk derie stále slovo "konečne". Tentoročný hodokvas potvrdil všetko to, o čom sa dlhý čas diskutuje 
v zákulisí. Otázny line up, ktorý svojim obsahom ponúka na jednej strane kvalitných a
 lákavých headlinerov,  Cypress Hill a Sex Pistols v tomto prípade,  a na druhej strane 
bohužial ostatné kapely, ktoré asi musia zodpovedať stavu peňazí v pokladnici po
zaplatení skorej spomínaných headlinerov. Nehovorím zase ale to, žeby sa nedala nájsť
fajn kapela, ktorá medzi tie s najväčšími písmenami na plagátoch nepatrila, ale je to čoraz väčší problém. Organizátori prilákajú ľudí hlavne na to, 
že zavolajú hviezdy svetového formátu (tak ako prilákali aj mňa)  a tým sa pekne nabalia.
Keď mám povedať pravdu, nebyť Cypress Hill_u, tak na hodokvas už dávno j-b-m.
Po včerajšej noci som nadmieru znechutený a myslím, že tento festival pomaly začnem
vynechávať. To by musela prísť jóó hviezda, aby ma tam dotiahli (no pri kvasáckej
organizácii by som sa ani nečudoval, keby sem tá hviezda naozaj prišla). Je to na veľkú
škodu, lebo festival Hodovas do roku 2006 naberal ten správny smer a zaraďoval sa na
popredné miesta slovenských undergroundových, punkáčskych festivalov. No po prejdení
do rúk NovaMusic, nových organizátorov, sa z hodokvasu stal úbohý, nepríjemný, nudný, organizačne nezvládnutý, bez atmosférový festival, ktorý stratil veľa hviezdičiek kvality
od svojich skalných, ktorý festival navštevovali aj do roku 06.  Toto si určite uvedomujú aj
samotný organizátori, nakoľko pre ľuďí pripravili MiniKvas, kde sa vystriedajú práve také
kapely, ktoré patria na ten Hodokvas Original (TataBojs, Konflikt, HT, The Prostitutes,
Lavagance, PPE, Slobodná Európa...).
Týmto krokom si chcú zaručene pri sebe udržať tých, ktorých svojim programom a
atmosférou na veľkom Hodokvase buď vôbec neprilákali, alebo resp. nepoťešili.
Túto pasáž uzavriem tak, že Hodokvas sa zaradil u dlhoročných návštevníkov tohto
festivalu niekde úplne na dno a naskytá sa otázka, či vlastne Hodokvas je Hodokvas,
a či má právo sa tak volať tento úplne iný "festival".

Aj som si najskôr myslel, že napíšem aj report z tých vyslovene pár koncertov ( Monkey Business a Cypress Hill), ktoré som tam zažil,
 a v skratke opíšem ten jeden ďeň, ktorý 
som tam prežil, ale vôbec nemám na to náladu a ani chuť. Možno niekedy inokedy,
keď opadne to znechutenie. Som rád, že už je "Hodokvas za nami...", čaká nás našťastie ešte plné leto parádnych festivalov a akcií, ktoré sa určite
 postarajú  o to, aby sme na Hodokvas čo najskôr zabudli. A začína to o dva týždňe...
vidime sa na POHODE : )

1 komentár:

  1. no je pravda,ze program na kvase nic moc a pokad tam budu mjet slovo tyto organizatori,tak to bude uz asi furt take,ked sa to osvjecilo aj tento rok,cypres hill byli inac v pohode na to ze moje vjedomi bylo posilnene o nejake prirodne latky a v podstate vcil si pamatam uz iba take utrzky,no hlavne,ze ten basovy beat beat mi zni v hlavje este do vcilka...

    OdpovedaťOdstrániť