17. 3. 2008

little r_port Mighty Vibez + photoz

Sobota 15. marca sa niesla v znameni reggae, dancehallu a proste pohodovej muzicky…
Cely vecer som sa bavil, myslim ze aj ostatny ( ako je vidiet na fotkach, ze mahi a robo =D ).

Ani sme tam neboli dlho a len co som si prisiel snad pre druhe alebo tretie pivo, tak jak si tak stojim u baru a popijam, vidim pred DeeJeyom skakat znamu postavu… Robo? … ty vole =D
A za nim sa splha Mahi = D… to ma doraza…=D skoro som sa pivom udusil…=D inokedy tak pokojny ludia tam roztancovavali cely parket a ukazovali ako spravne vrtiet prdelkami ; ) No bola to mrte haluz a necakal som hlavne ze tam vydrzia tak mrte dlho, skoro cele MV…
Bohuzial, zase sa opakovala navsteva par “individualistov”… jeden z nich dost casto tancoval s nimi na tom podiu pred DJeyom… kurva, tak mi liezol na nervi.
Neviem, jednoducho uz len jeden posraty clovek, ktory tam dycha vzduch navyse, ma dokaze vytocit a necitim sa potom tak uvolnene, ako by som chcel. Strashne pohlady, ksichty ako keby ti chcel dat cochvila napiTchu, ale v prvom rade strasna otrava. Neviem kde boli vtedy vyhadzovaci… ked mu nebolo 5 krat povedane od DJeyov a par ludi z hora aby isiel odtial prec, tak ani raz…
Myslim, ze aj napriek tomu, ze sa tam vyskytli aj taketo “problemi”, tak sa akcia vydarila, my sme sa bavili, zatrsat sme si zatrsali…no co viac chciet? ; )

Fotky : http://kayaweed.rajce.idnes.cz/Mighty_Vibez_march/
PS: na fotkach su hlavne Mahi a Robo ; ) jednoznacne draci vecera =D haaaaaaa


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára