14. 3. 2008

News... i'M_high...


Uz dlho som nic nepisal…nebol cas, chut no proste potreboval som si asi trocha odpocinut.
Za druhe, nebolo kvazi ani o com pisat. Vo svete sa nestalo nic neocakavane, benzin isiel zase hore, skalica postupila do semifinale a v neposledom rade…konecne skoncil tento tyzden.
Bol asi zatial jeden z najtazsich pre studentov, maturantov… Ja som jeden z nich.
Bol pondelok vecer, ked som lezal v posteli a rozmyslal o tom, ci som uceniu venoval dostatok casu…samozrejme ze som sa nedopatral k odpovedi, lebo skor nez by som sa aj mohol, tak som zaspal. Neviem, nejako mi to proste nedoslo, bral som to uplne v pohode…ziaden stiahnuty zaludok, ziaden stres, ziaden problem so zaspavanim.
Rano… budim sa stale sviezi a s normalnym pocitom…obliekam sa do noobl obleku a masirujem na stanicu… cesta vlakom bola inaksia ako tie ostatne… boli sme plny elanu a humor z nas priam srsal : )
Vystupujeme v BA, a dolieha na mna prva vlna divnych pocitov…
Pred sebou mam test zo slovenskeho jazyka a literatury, a potom sloh…
Stojime pred skolou cela trieda a debatujeme o moznych otazkach a proste hocicom, co aspon trochu suviselo s maturitou.
V skole sa podelime do tried, a cakame…
Test… bol tazsi ako sme cakali… no dal sa...
Sloh… temu som si vybral : ako spravne zvladnut stres? (uvaha) , a myslim, ze by to mohlo byt napsane celkom fajn… ved som ostal v triede ako posledny =)… bolo teda o com pisat =D
So, utorok prebehol docela pohode…ash na to, ze trval straaaashne dlho…
Streda rano…zase v pohode cesta do BA…len pocasie, napiTchu pocasie… mal som mokre tenisky, aj konce tesileQ a bola mi cely den zima na nohy.
Po tej anglickej stranke, lebo v stredu sa maturovalo pisomne zase z anglictiny, to vyzeralo troska narocnejsie…niekedy aj hardkor.
Test…na zaciatku tazsi, hlavne ta pocuvacia cast, ale inak myslim fajn… chytite tam asi dost percent ( dufam len, ze sa nemylim)…
Sloh…fuh, tak z toho mam najblbsi pocit…dalej sa vyjadrovat nebudem…
maturitu radsej opustam v debate o angline… takze… som rad ze Skalica postupila do semifinale a drzim im palce ( btw… sa pochvalim, ze sa Skalicu hraje bratranec Lubos Skapik), a ten benzin ze zdrazel…to som cakal


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára