18. 3. 2008

B Real, Sen Dog, Bobo a DJ Muggs na kvase...


CYPRESS HILL  na  Hodokvase...
...no zbohom... ked dojdu, v co mrte dufam, tak sa mi ( no nielen mne)  splni jeden dalsi
velky ( z mnoha) sen...
Minulorocne "sialenstvo" na temu  ci bude na minulorocnom kvase Cypress, nebolo nijako odovodnene a bolo len vyplodom nejakej bujnej fantazie...
No teraz sa pise rok 2008 a Cypress Hill su dalsia potvrdena "star" na tohtorocnom kvase...
Staci sa mrknut na stranku kvasu a to na www.hodokvas.sk a tuto infotmaciu si mozte potvrdit : )

Ja len dufam, ze hodokvas nebude taky, aky bol minuly rok.. Este si sviezo pamatam ako
som hovoril, ze na druhy rok na kvas nepojdem... no toto je urcite ina situacia : ) Cypress
su proste kult a jednoducho keby som ich nevidel, tak si to vycitam do konca zivota.

Dalsie potvrdene "starZ" su stary anglicky pankaaci SeX PisTols, cesky Monkey Bussines, novovzniknuty anglicky projekt Visionary Underground
feat. Dr.Das, skladajuci sa z mnoho kvalitnych umelcov
(bassu ovlada Dr. Das, jeden zo zakladatelov Asian Dub Foundation, 
na gramce hra DJ FellFree, video projekcie ma na starosti VJ-ka Coco a o vokalovu vlozku sa staraju 
Damion a Duane Flames) a v neposlednom rade kapely ako Cechomor, Polemic, PPE, Lavagance a dalsi... 
ved staci mrknut na kvasacku sajtku...

I want to get hiiiiiiiiigh, soooooo hiiiiiiiigh.....  

2 komentáre:

  1. NO JOOO JE TO PARADA A TESIM SA NA TO UZ,CHLAPCI URCITE NESKLAMUUU...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež som absolvovala minuloročný hodokvas a po zlej skúsenosti som si povedala, že hodokvas nemusím - ale teraz aj keby tragače padali :) To si nemôžem nechať ujsť.
    Ty kokso toto leto Lenny Krawitz a Cypress - no paráda ! Je sa na čo tešiť :)

    OdpovedaťOdstrániť