25. 3. 2008

The Globaaalisti valcuju ceske travniky...


Stalo sa necakane a dlhonasadenu skladbu Alone in the city v ceskom radiu Wave, v programe
Starter (hitparada a propagacia novych umelcov),  vystriedala starsia vec Wtaci XripQa (v preklade Vtacia Chripka). Mam taky pocit, ze skladbu uviedli tak, ako by bola nejaka novinka od nas, popritom ta vec uz pamata hodne... Tuto vec som urobil ja s pomocou Galgana ( nevyuzi stareho FL harcovnika ked ho mas doma).
Skladbu som zacal robit prave v case,ked na svet vo velkom zautocial vtacia chripka, preto aj ten nazov...
XripQa bola nasadena na druhe miesto, kde skoncila naposledy skladba od Jimmyho Alone in the city.
Jimmymu chcem este raz dat jedno BIG UP za udrazanie jeho hitu dlho hore... hold chlapcisko...snazi sa. Prave dnes som mohol pocut jeho novu vec, ktoru budete pocut podla
mna za par dni aj vy... a verte,ze sa oplati ju pocut.

Takze nakoniec, kedze je to hitparada pred ludi, tak ludia aj hlasuju a podla toho sa urcita kapela umiestni na takom ci onakom mieste...
Ja vam to ukazem na jednoduchom priklade :)

Krok c.1 )  na adresu  starter@rozhlas.cz
Krok c.2)  do predmetu    The Global Optimistic
Krok c.3) poslat,    ziaden text, len adresu a predmet vyplnit...(jedna adresa=jeden hlas)

Eh, ako som sa prave teraz dozvedel od Jimmyho, tak ceny niesu ako som pisal : aparatura, skusobna, nahratie albumu, ale "len" nahratie jednej skladby... Co uz, treba si zvykat na kruty hudobny svet =)

PS: aby som bol objektivny , necham link na zoznam veci, ktore su v hitparade...(ale to az neskor, momentalne este zoznam neni, akonahle bude, lisknem ho sem)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára