11. 2. 2008

R'port _ Blue Sundown _ Kunov

V sobotu som sa wratil z BA o stwrtej hodine, doshiel som domow, lahol do horucej wane, zrelaxowal, obliekol a shup si ho do Senice za "mojuu ziraFFkuu" : )
Nashe kroky smerowali hned do Kunowa (cast Senice) do Cajovne (www.sousedi.sk) na
komorny koncert slovenskej skupiny Blue Sundown.
Prisli sme akurat a tak sme mali cas si objednat cajik a tak si sprijemnit celkowo relaxacnu atmosferu.
Usadili sme sa do ... kresla boli wshetky obsadene... takze eshte raz... : ) Sadli sme si na
stolicky, a kecali, kecali, kecali ...
Co sa tyka koncertu, vobec sme newedeli na co to wlastne ideme...
Cakal som mozno nejaky blues, mozno jazz...  a zase co som necakal bolo to, ze ma tato
kapelka poteshi, tak ako ush dawno ziadna... Skatulkowat to nexcem, ale tak ked k tomu
powiem ze hraju alternativu, tak tym nic nepokazim : )
Mozno cerpaju z tworby Radiohead ( ked sa ich posledny album vola Tomjork, co je
slangowo uprawene meno spewaka z RH), mozno nie... do toho tolko newidim, nakolko
nejsom posluchac ani Radioheadu a ani dalsich podobnych skupin...
No ale ush sa teda wyjadrim k mojim pocitom z koncertu.
Relax, pohoda, krasa, precitenie, unashanie sa, harmonia, jemnost, chillout... a eshte
nespocetne wela prijemne znejucich slow na tuto kapelku, ktora ma ocarila swojim zwukom, rytmom, a najma spewackinym hlasom ( ako clen kapely, ktora donedawna zhanala zensky
spew zawidim:)... Ja prirownawam take hlasi k wanilkowemu nadychanemu kreemu, alebo smotane, alebo jednoducho k niecomu takemu, co je welmi jemnee a prijememne : )
Cely koncert sa niesol w pokojnej atmosfere (wed aj bol komorny) a ja som sa pocas jeho
priebehu pekne dal psychicky dokopi po narocnom tyzdni.
Takze eshte aj za to im patri welkaaa wdaQa ; )

Wam tu lisknem eshte link na majspejs a na ich stranku :
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=288396555

http://bluesundown.sk/

4 komentáre:

  1. boooze od tejto kapelky mam doma este jedno veeelmo stare cd.. tusim sestrino,abo bratove nevim.. iba take demo nejake...4 pesnicky , ale tiez mozem potvrdit tvoje slova. jedna basen. jo a nic som o nich nevedela ani ci ziju este. takze uz viem, ze je to slovenska kapela aspon:-D a teda ze ziju:-D
    hmmm.. akurat ma napadlo ze by mohli prist aj k nam do galantskej cajovne.. dik za link:-) idem ich vybavit

    OdpovedaťOdstrániť
  2. este jedna otazocka? ak nejsom na majspejse ako sa snimi mozem skontaktovat?
    (totu ani nemusis zverejnovat, bo sa budem hambit ze take nevjem. ale vis ked ja nejsom nejaka great majspejsacka:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hhh : ) sory ked sa teraz hambish :D nom.. shak na ich stranke ze www.bluesundown.sk tam je ze messageboard :) tak tam im napish... chodia tam dle mne casto ;) bo aj mne odpisali dost skoro... takze tak.. a ja som asi taky isty majspejsak jak ty :D hhh

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to celkom jednoduche. Zavolaj mi na 0907 325591 alebo napis na blue.sundown@post.sk a vsetko pojde velmi rychlo. Napisal som ti aj mail, ale asi si ho necitala. Na tvoju mailovu adresu, tusim na azet.

    Jozef - Blue Sundown

    OdpovedaťOdstrániť