10. 2. 2008

Akoze YaQa maturita......


Bolo stwrtkowe rano a ja som sa zobudil s pocitom ze "neeeeeeee..."
Sadam do wlaku, kde sa stretawam "ze suusedem Amuurem" ...aspon ze tak_nemusim
aspon rozmyslat o tom, co ma caka a w pohode kecame o wshetQom moznom...Cesta utiekla pomerne rychlo(bohuzial) a ja sa s "amurem" a "Ondraashem"(ktory nastupil v MA) lucim okamzitym zasuvanim kablov do ushii, aby som aspon chwilu zo dna pocul "moju" hudbu.
Prichadzam pred hotel_ ubytovnu KyjeW(newiem ani ako sa to pishe, ale to ma absolutne
netrapi heh :) kde ush nerwozne pocupkawaju spoluziaci a pofajcuju jednu od druhej (lebo
im to hl. masjterka nakazala :D ) aby to w kuchyni wydrzali.
Wchadzame do hotela, ideme na izbu, prezliekame sa, ideme do kuchyne...
Nashe oci a mozog ostal chwilu w nemom uzase... toto je kuchyna 3 hwiezdickoweho hotela
skoro w centre Bratislavi???
Ale kaslat na to... hygiena je asi slepa...alebo o nieco bohatshia??? :)
Je nas tam jak hadow. Panuje pohodowa atmosfera a v kuchyni je klud. Vsetko zwladame
lawou zadnou a sme pripraweny na wshetko :)
Stwrtok ubehol... hmm.. chcel som napisat ze ako woda... ale ked som si spomenul na
posledne dwe hodiny strawene w kuchyni, tak to ani nenapishem...tie sa tiahli jak h.v.o 
z trawy...
Uaaaaa.. koniec... prwy den za nami.
Piatok, desat hodin, stretawame sa pred Kyjewom. Opat ten isty scenar : do izby,
prezliet sa shup si ho do kuchyne warit...
tento den v kuchyni ubehol rychlo...bolo dost roboty, takze nebolo casu sa kukat na
hodiny.
Je sest hodin wecer, a mi ( 6 nas bolo) sa ideme prezlect do nashej kucharskej plesowej
rooby :)
tesilky, 1/2botky, francuzka koshela, capka a biele "majkldzeksnofske" ponoshky :)
Pomahame ludom pri wyberani si z nashich mis a doporucujeme co je dobre a co nie :D
Medzi tym pribehla aj mlada ???banashowa???bezdedowa??? a zacala sa tam
w tom rypat. Tak som ju slushne pozdrawil, ona odzrawila, a opytala sa ze co to mame
dobreho a ze co jej doporucime... no kuknem na nu... ocami som preshiel od hora ash
dole... a odpowed bola jasnaa :)
 Adelka, mozte to spapkat kludne fshetko :)... ale nee.. taky drzi by som nebol...
ja mam s wahou takisto problemy, takze som jej ponukol ze co robila nasha skupina a bola shtastnaa :) musela :D
Toto obskakovanie hladowcow trwalo circa hodinu a pol...
Potom nas predstawili jednotliwo po menach wsetkym pritomnym a my sme sa
pekne ponastupowali do radu...prehoworili k nam profesorky, momentalna
zastupkina riaditela a popriali nam wshetko dobre k maturitam.
Potom sme sa rozprchli a shli si po swojom...
No a odftedy (bolo asi pol dewiatej) sme wacsina (okrem tych, ktory eshte
naberali weceru) nerobili Qwazi nic... teda robili...ale neboli to take roboty, ktore
by nas mali nejako rozhadzat.
Nebudem tu opisowat to, co sme robili od pol dewiatej do stwrtej rana... to by
sa sem sice hodilo, ale ktowie kto si toto moze precitat :)
Eshte spomeniem,ze sme si dali aj triedny tanec na roQenroool aj s nashou
triednou... a tym w podstate oslawili nashu uspeshne zwladnutu prakticku
maturitu...
Domov som sa dostal o pol piatej, a bol som rzobity jak take prasa,co je w galerii
co som tu nehal aj odkaz... tak mrknite :)

PS:  zewray sme dostali wshetci jednotky... :) to som pocul od spoluziakow...
PS2:                 http://kayaweed.rajce.idnes.cz/Skolsky_PleZ/   
      

3 komentáre: