17. 2. 2008






Bol piatok... ja, oslobodeny od praxe wdaka doQtorke, som sa wybral na krasnu zimnu prechadzku so psiQom, na ktorej som sa stretol s mnozstvom
 pozitivnych, ale bohuzial aj Qwantom negativnych weci...
Nebudem to tu wshetko opisowat, lebo je wela fotiek, takze nemusi byt clanok cez celu
stranku :)
Napishem len to, ze k tym srnkam som sa dostal ( doplazil) na vzdialenost asi 30_40 metrow, a nebyt zleho wetra a bujneho psa (ktory zapricinil aj to, ze si nas zvierata fsimli a nasledne
utiekli) by som sa mozno dostal aj blizsie.
A eshte jednu wec spomeniem.... taato bohuzial patri k tym negativnym...pohlad na odpad,
ktory je po lese, na lukach a jednoducho hocikde odhodeny, mi tlacil slzy do oci...
Ludia zabudaju na prirodu, ze prave ta je nasha prawa matka, nebyt jej_nebyt nas...
Strom : zadarmo nam dava kyslik, ktory potrebujeme
              zadarmo nam poskytuje tien, ktory je w horucom letnom pocasi nenahraditelny
              zadarmo nam ponuka krasny pohlad na jeho koshatu korunu, ktora je pre wela ludi
                                       inspiraciou a minimalne dokaze ukludnit a hlavne potesit ludsku mysel
              zadarmo zachytava prach a necistoty , ktore sa siria vzduchom a su
                                       pre cloweka skodlive
                                        (v poslednej dobe je coraz wiac alergii... cim to je? hmm... asi tu mame
                                         tychto zachytavacov prachu prilish wela ze)

Eshte by som dokazal pisat o stromoch a celkowo o prirode wela... ale teraz ....

Clovek...clowek??? : ten za toto vshetko, co prenho robi priroda,( a dokonca za to priroda nic nechce, snad len respect) urobi to, ze zasype tuto krasu hmotou,
ktora do prirody urcite nepatri...

Lezie mi to na nerwi, a cloweku(???), ktory taketo nieco sprawi, by som dokazal.....................................................................
 nejsom  vobec agresivny typ cloweka, ale jednoducho tento pristup(nelogický) 
nechapem a ani ho chapat nebudem a ani nechcem... lebo wiem,ze sa to pochopit ani neda...
  
Tieto fotky som nafotil behom jednej prechadzky a wystihuju kontrast medzi krasou prirody a sprostostou cloweka...

1 komentár:

  1. velmi pekný článok...ľudia si nevedia vážiť veci, za ktoré nič nedali. Veď príroda nám všetko vracia späť. Tak ako sa mi budeme správať k nej, tak sa bude ona knám. Prírodných katastrof tu máme veľmi veľa a väčšinou znich to je len zapríčinené človekom. Príroda si snami robí čo len chce - tak ako podaktorí ľudia sňou. Aj by som zorganizovala nejakú akciu na vyčistenie prírody, ale to by som tam musela byť každý deň, lebo ľudia sú s...e.............

    OdpovedaťOdstrániť