30. 12. 2007

Stastny novy rok : )


Je 30. december... jeden den pred Silvestrom.
Ja sedim u pocitaca a rozmyslam, ze co by som mohol v novom roku zmenit.
hmm.. nenapada ma viac_menej nic... na predsavzatie ze chcem pribrat uz kaslem,
pretoze sa mi to uz od milenia neako nedari :)  na dalsie...hodne mainstreamove predsavzatie,
ze nebudem fajcit, kaslem uz tiez , stihol som to este pred silvestrom. Teda dufam ; )
Teraz ma tak napadlo len jedno, a to, ze musim spravit maturitu :) ale myslim si, ze prave toto mi asi k tej maturite nepomoze :) ale skusim to ... schvaalne : )

Vam chcem teda zazelat Stastny Novy Rok, vela zdravia, vela lasky a vela vela pohody ; )
Nech je rok 08 o nieco.. hm.. o dost lepsi ako rok 07.  
Ale teraz sa uz treba pripravovat na zajtrajsiu dlhu kalbu, takze ja tiez ficim si dat pekne
kapustnicu do zaludku :) a trocha sa zrelaxovat... 

PS :  neprezente to : )
PS2: ked to prezeniete, majte u seba cloveka, ktory to neprehnal
PS3: ked ste to prehnali vsetci, hmm...je to zle 
PS4: ja to neprezenem ;) hh.. tolko piva ani nebude  : )
PS5: zajtra cca 21:00 koncert The Global Optimistic ... neviem ale kde :D heh...
 
widime sa .. zatim :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára