29. 12. 2007

Polska krasna basnicka (mozno aj pesnicka:D )

Po prechadzke po nete som natrafil na jednu strasne krasnu pesnicku z polskej
republiky. Je plna krasnych slov, ma v sebe to caro Polska, a hlavne... pobavii : )
takze shup_hup na nu : )


Kupiłem sobie dziń, wódę i idę chlać
W torbie mam zagrychę, idę w baniak brać
Tak bardzo już mnie ssie
Po drodze piję flaszki dwie
Marzeniem moim basen wódy jest mieć

W torbie niosę salami!
I słoik ze śledziami!
Pod płotem się spotkałem z kolegamiiiii....no i...

Ref. Andzej polej mje,
To taka "Wielka Gra"
Andrzej polej mje
W torbie mam litry dwa

Podjadę polonezem pod sklep i przyp*lę w drzwi
Nie będę nap*lał długo, bo drzwi bym rozp*lił
Niech ktoś mi zaraz otworzy
Bo pragnienie mnie zmorzy
Jak wyjdzie pan ochroniarz to będzie mnie bił!

Zjedllim całe salami
Zakąsilim śledziami
Wódę całą wychlalim z kolegamiii....no i...

Ref. Andrzej ratuj mnie
Ochroniarz bije mnie!
Andrze trzymaj go
Bo ja go będę lał

Najpierw jeb*e mu z bani
I poprawię ręcami
I połamie mu żebra pod pachami...

Keby ste niekto vedeli co sa skryva za tymi hviezdickami, tak dajte vediet :)
a keby neaky polak hodil aj totalny preklad, tak sa nenahnewame ; ) bo ja ,
mladsia generacia pozname len Polske vulgarne slova ako je napr sukat a tak :D  
hh ... no dobre.. u nich to neni vulgarizmus... vlastne je to ako v cechach drbat : )
hehe.. no len my, Slovaci  sa z tychto slov musime spovedat panovi fararovi ;)
ale toto som sa nechal uz uniest : ) radsej ostanme len u tej basnicky, ci pesnicky,
ci co to za vulgarizmus :D

3 komentáre:

  1. ja Ti dam drbat,Ty hejsku:DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "pod gradobiciem pytań" tak nazywa się ten program w, ktorym wystąpiła ta piosenka

    OdpovedaťOdstrániť