5. 1. 2008

Nielen hudba_ale aj film...


Uz dlhsie ocakavany film ( teda aspon pre mna) bol film One Love natoceny na Jamajke. Hlavnu rolu si zahral Ky-mani Marley ( pre nic netusiacich_ aaano, je to jeho syn)  a herecka Cherine Anderson. Reziu mali pod palcom Rick Eldgood a Don Letts.
Film bol natoceny v roku 2004, ja som sa o nom dozvedel v roku 2007, a v roku 2008 ho uz mozme pozerat aj na Youtube :)  konecne...  
No, nebudem tu ja vykecavat, lebo som zatial mrkol len prvy part z neviem kolko, takze ked si to chcete mrknut, tak si dajte do www.youtube.com vyhladat " ONE LOVE MOVIE PART 1 " a ono vam to najde, nemajte strach :) ostatne party najdete urcite niekde vedla... takze lovu zdar, a ja idem kukat... ciaaaaa

2 komentáre:

  1. No Maroš, jako na jútjube sa to kuknúť dá ale radšej by som zvolila nejaký gauč,DíVíDí...pár fayn ludí okolo...dobrá atmoška =) a nápodobne...chápeme sa... =) PEACE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jasne ze Xapem :) ale tak ked neni z coho si vyberat, tak co ush :)...posnazim sa to najst este s titulkami aspon alebo neak_taQ :) ale pochybujem ze sa mi to podari najst, bo tieto filmy sa neako k nam nedostawaju... a este, Ky-manyho jazykovy akcent je teda hardkoor :D heh... ale filmu som poxopil(myslim si:) olaaa

    OdpovedaťOdstrániť