27. 10. 2008

...from history...

                                                                      pre zväčšenie klikni na foto

Pri nedávnom prehrabávaní sa v starých fotkách som našiel tento pekný kúsok. 

Na fotografii cca 60 rokov starej je zaznamenaný pohľad spred domu mojej babky v eMeSJé, smerom hore k tzv "panenke Márii". Vpravo je vidieť transformátor a vedľa neho baráčik, ktoré tam stoja dodnes. Cesta ešte bez stopy asfaltu, len navozené kamene, štrk, zem a všetko dobre uchodené a utlačené. Chodník taktiež chýba, je to len vychodený a takisto ušlapaný pás bez trávy. Popri "chodníku" je veľa pekných košatých stromom, z ktorých sa podľa mňa určite pár zachovalo aj dodnes. Na ulici je vidieť aj veľa ľudí, čo je asi dôsledkom toho, že v tej dobe nemali ICQ ale len "hubu". Ľudia na fotke sú moja nejaká vzdialená rodina, no vôbec nemám šajnu presne kto. Aj mi to povedali, no zabudol som, ale to je nepodstatné, tu som chcel len ukázať, ako sa zmenila cesta, chodník, životné prostredie, ľudia...no proste zmenila sa hlavne doba.

PS : ten stĺp úplne úplne vľavo je presne pred barákom mojej grandmotha...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára