17. 10. 2008

Obama a ganja? Áno...



"Americký" kandidát na prezidenta Barack Obama (46 r. , demokrat) vyhlásil, že v minulosti fajčil ganju a je za jej dekriminalizáciu. Konečne človek, ktorý sa nehanbí povedať svoj názor verejnosti. Ja tu nebudem rozpisovať jeho históriu, život a jeho iné strasťy...takých vecí je na nete kopa. Mňa len zaujala tá správa, že človek, ktorý môže eventuálne zasadnúť do prezidentského kresla, nemá obavy povedať "niečo také strašné" verejnosti, že s tým má skúsenosti a na jeho vek zastávať názor taký, aký zastáva. Možno si niekto povie, že som si vytiahol len to, čo som chcel...a je to presne tak. Obamovi držím palce od začiatku, túto informáciu som sa dočítal na nete až dnes.

Len či splní to, čo sľubuje : )

Jeho popularitu určite zväčšujú aj skladby od rôznych rastamanov, tak napríklad :

 

Papa Michigan - www.youtube.com/watch?v=eyqhR57VIS0
Cocoa Tea - www.youtube.com/watch?v=Zxn9jhypHfo&feature=related
Blakk Rasta - www.youtube.com/watch?v=L85YF0pyPH0&feature=related

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára