28. 7. 2008

very little R_port from bitch...


Moje obavy sa bohužial naplnili a ja som z tohto "festivalu" odchádzal dosť nasratý. Prvý pohľad, ktorý sa mi naskytol na areál mi skoro oči vypichol.
Zem premočená, všade blato, ako ochrana proti blatu použitá slama. Hrôza...
Po akreditácií sme vstúpili do toho, keď to tak môžem nazvať, chlievu. Mal som ešte do mojho hratia chvílu čas, tak sme dali pivko a šli si obzrieť celý areál. Postretali sme zopár známich a pomaly sa blížila siedma hodina, čas mojej prezentácie. Spustenie notebooku, načítanie programu a môžme mixovať. Zo začiatku sa mi hralo vcelku fajn, ľudia sa bavili, no po chvíli sa parket začal vyprázdňovať. Bál som sa toho, že hrám tak zle, že museli odtial ľudia utiecť, no po nazretí do programu sme zistili, že na hlavnom stejdži hrá práve Para. Po jej skončení sa ľudia opäť dotriasli a bavili sa až do mojho vystriedania druhým soundom. 

Nemám vôbec chuť písať ďalej o tomto podprahovom festivale. Je na veľkú škodu, že má festival za sebou už 12. pokračovanie a pritom pôsobí dojmom veľkého začiatočníka. Myslím, že tento kvazi festival už v živote nenavštívim. Zbohom, drahá "summer bitch". 

Foto:  www.alian.info

2 komentáre:

  1. No Maroš, v prvom rade Ti poviem takto- nikto nehral v tom akože big reggae stane lepšie ako Ty. Keď sme sa btw chválili, že ťa poznáme chodili za nami ľudia, že kde hrávaš a že si proste dosť dobrý a tak podobne. Áno Rudava síce bola jak jedno veľké družstvo s tou slamou a blatom a tak...no ja si vážim každú chvíľu s ľuďmi z Jánov takže som bola v konečnom dôsledku spokojná... Bol si naozaj dobrý a to, že hrala Para...no to musíš chápať. =) a ten UB by si mohol dať dokopy a neco poriešiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cau... teda dakujem za pochvalu : ) ani nevies, ako ma to potesilo ; ) to s tou Parou, to ma ani neprekvapilo a ani som necakal nic ine, ja by som na nu isiel tiez, kebyze mozem : D hmm...Upful je jeden veeelkyyyy otaznik, ale dufam ze sa opat rozbehne..budem pre to robit vsetko. Dalsia vec je aj taa, ze august a celkovo cele prazdniny su plne roznych festivalov, akcii, a je problem sa niekam pichnut tak, aby sa dve akcie nekryli. Na uspokojenie, a maluu zaaplatu za Upful Ti doporucujem prvy slovensky reggae festival na Zlatych Pieskoch a to Uprising_pozri na nete- www.uprising.sk ... je to blizko, line up je paradny, cena prijatelna, miesto nadherne : ) takze dufam, ze ta tam niekde uvidiiim : ) ciaoooo, a este raz thanX za support

    OdpovedaťOdstrániť