20. 2. 2008

Moon_walk


Chcem oznamit shiroQej werejnosti, ze z 20. na 21. februara nadranom... ano je to dnes
a zajtra... bude uplne zatmenia mesiaca w splne. Tipujem, ze ludia asi rano, ked nemusia,
stawat nebudu... ale sme tu aj my, co chodia na skore wlaky a musia pretrpiet to napiTchu rano...ja ako osoba, ktora chodi najcastejshie na wlak nieco pred siestou,  tak toto eshte asi uwidim (pokal nebude mrakow).  
Takze zacne sa nieco kolem tretej hodiny rannej, a skonci nieco po siestej... takze na cele zatmenie to wychadza nieco pred piatou... ja  vstawam o piatej a budem sa snazit zachytit
nejake zabery... i ked si myslim wopred ze budu to shitowe fotky, ale newa :D  
Takze ked budete wstawat aj wy nieco po piatej, alebo nebodaj pred... tak si sprijemnite 
cestu  pohladom na zatmeny mesiac, ktory je momentalne pekny, welky a jasny... :)

A ja idem niekam do kuchyne sa nazrat... ciao zatim... :)

2 komentáre:

  1. No ja som pozerala...skoro ráno vymrznutá na balkóne zabalená v deke čakajúca, že uvidím niečo krásne..bola hmla...len malý orange fliačik za ňou...mohla som radšej spať... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som pozeral tiez...ale kwazi povinne :)... bo shak do skuul som musel tak_ci_tak :)... ale bolo zamracene..ale newa... tusim 2010 ude dalsheeee :D

    OdpovedaťOdstrániť