21. 2. 2008

Moon walk II.

no... stalo sa co sa nemuselo...ale newa.. priroda je priroda.. : )
dnes rano bolo zamracene a tak som w podstate zatmeny mesiac newidel...ash na jedno
nakuknutie poza mraky... ale to bolo nic..i ked mozno prawe naopak_wela...
teraz wecer, ked som ishiel domoFF, tak som celu cestu pozeral na krasny pohlad na
mesiac
... tak pomedzi mraky pokukowal, ale bol wiac oswetleny ako zamraceny... takze farby
ake boli okolo, a twary okolitych mrakow boli uzasne :) tak som sa teshil, ze hned jak dondem dom, tak berem fotak a idem fotit... hehe...
 zatwaram dwere, kukam ze eshte stale je
taky, akeho ho chcem... idem do izby, berem fotak, idem wen... zapinam fotak...hm...
druhy krat zapinam fotak.... piTche....baterky, zrowna teraz.
Tak idem do izby, baterky pcham do nabijacky, a medzi trochanabitim sa wenujem
domacim pracam, ako je zehlenie, wysawanie a umywanie dlazky :)
Po cca 20 minutach idem won... piTche...mesiac za mrakmi...uplne...
neda sa nic robit, cakam... zbytocne, ani po druhom namrknuti nebol wonku...
ale co narobime :) mozno tento clanok wyznel tak, ze som nasraty :) ale nejsom :)
myslim..... teda som :D  hahahaaaaaaa :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára