8. 1. 2009

Po dlhej dobe...

Fúú, tak za takúto dlhú odmlku by som si zaslúžil minimálne "pjetadvacet na holou". Neviem čím to bolo, ale mám pocit, že asi tým, že som stále "riešil" iné veci, než to, čo dať na blog. Riešil v úvodzovkách preto, lebo som viac menej neriešil vôbec nič. Pozerám, že posledná novinka je z 9. decembra... odvtedy sa stalo kopec vecí. Pre mňa je ale najhlavnejšia vec tá, že "som si" konečne "našiel" job. Úvodzovky dávam opäť kvôli tomu, že nebyť istej osoby, tak tam niesom. A za to veľké dík GLGN. Neboli to žiadne dokopávačky a podobne, išlo len o sprostredkovanie samotnej informácie, že hľadajú náhradu...takže netreba sa báť nejakej protekcie. 
Takže teraz, momentálne dnes to bol pre mňa štvrý deň, sa snažím splynúť so slovenskou oranžovou telekomunikačnou sieťou. Zatiaľ sa len zaúčam, učím sa cenníky, dnes ma prvý krát posadili k mojej budúcej kolegyni, dali mi na uši slúchadlá a ja som mal za úlohu len počúvať kominkáciu zamestnanca a zákazníka. Inak, ani som nepovedal o akú funkciu vlastne ide...takže jedná sa o operátora na Infocentre a teda som povinný vám, potencionálnym záujemcom o rôzne informácie, tieto informácie poskytnúť. Ale už dosť mojej práce...ale musel som sa pochváliť, lebo sa mrte mrte teším a táto udalosť mi dodala neskutočné množstvo pozitívnej energie : ) 

Prejdime ale k udalostiam, ktoré sa stali...možno stanú. Ale dám len taký stručný prehľad.

Vianoce - ani som sa nestihol spamätať, a bolo po nich... stále som si myslel, že to nie je pravda, že čím vyšší rok, tým menší duchovný prežitok s rôznych udalostí, ktoré by duchovné mali byť... ale bohužial to pravda je, a tento rok to len stopercentne potvrdil...vianoce juchuchu...

Kunov_čajovňaUsousedú_27.12.08_BetweenParty - táto snáď už pravidelná benefičná akcia má veľmi pekný podtext...výťažok z akcie je venovaný DSS Svetluška, ktorý sídli hneď vedľa čajovne...na akcii ste si mohli zakúpiť výtvory od deciek zo Svetlušky, tak ako sme si zakúpili aj my...čo sa tíka samotnej akcie a kapiel, tak jedninú kapelu, čo som vydieť chcel, a to Čisté tvary, som premeškal...ostalo teda len pozrieť D'Babs, Hadramašmátru a Zdanie klame...no škoda, že to z tej hudobnej stránky nevyzeralo tak, ako som čakal...ale aj tak som bol na seba hrdý, lebo som podporil decká, ktoré to majú v živote oveľa ťažšie...

Silvester - tak toto je samostatná kapitola...ako som napísal už Note do komentu : atmosféra, ľudia, pitie, jedlo...všetko na jednotku... naozaj, jeden z najlepších silvestrov aké som kedy zažil...netreba viac slov, treba viac takých silvestrov ; )
B.T.W - jedna taká zaujímavosť...posledná skladba odohraná v roku 2008 na Rádiu_FM bola moja Vtáčia chrípka...príjemné prekvapenie a dobre sa pri tom odrátavalo : )

Ďalej bol už, teda okrem sviatku troch kráľov, len deň môjho nástupu do práce. Nič viac, nič menej…

Udalosti, ktoré sa stanú sú : 

15.1. 09 Subclub, Mighty Vibez, rezidenti plus OneOff Rockers soundsystem
 7.3. 09 PKO, PRODIGY

Rádio_FM vyhlásilo súťaž o najlepší slovenský album. Hlasovať je možné do 1.2.09, viac info  TU

O akciách momentálne veľký prehľad nemám, tak prepáčte, ak sa tu neukázala tá, ktorá sa tu ukázať mala...

Želám všetko dobré do nového roku a hlavne veľa pozitívnej energie : )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára