21. 1. 2009

Hodokvas si dá tento rok pauzu



Ako uviedol Tomáš Holetz zo spoločnosti Nova Music, ktorý je majiteľ Hodokvasu, tento rok si dá Hodokvas prestávku. Dôvodom je dlh z minulosti, no neuviedol, či dlh ešte z času toho pravého Hodokvasu, alebo dlh zavinený organizáciou Nova Music. Podľa môjho názoru je žial správna odpoveď asi tá druhá. Ja mám na to striktný názor a to ten, že z kultového slobodomyselného festivalu sa stal po príchode nového majiteľa naopak festival, ktorý bol zameraný na potláčanie slobody, ľudskosti a neprinášal viac menej nič dobré. To, že sa im podarilo pritiahnuť mená ako Cypress Hill a Sex Pistols, na čo sa Nova Rock vyhovára, neznamená pre mňa nič. Je pravda, že Cypress som si vždy prial vidieť, a vďaka nim sa mi to podarilo, no keď beriem festival ako celok a nie ako koncert jednej kapely, tak mu dávam NULA bodov. 

PS 1 : vďaka organizácii za ulahčenie rozhodovania, či ísť alebo neísť na hodokvas len na jednu kapelu a zaplatiť pritom celý vstup 
PS 2 : vďaka organizácii za skurvenie jedného dobrého festivalu
PS 3 : vidíme sa na POHODE : )

2 komentáre:

  1. http://www.attelier.sk/?p=347 (zaujimave interview s Holetzom z roku 06), inak,
    skoda jedneho dobreho festivalu, ...dobre napisane ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tak. podelali co sa dalo a co sa nedalo to spoplatnili...vid sprchy.

    OdpovedaťOdstrániť