9. 12. 2008

Heppy bŕŕŕzdej









Včera mi pri pohlade na kalendár buchol do očí dátum 8.12.
S čím sa mi ten dátum spája? Prečo sa mi vrezal do pamäti? 
Možno to viete, možno nie a možno len tušíte...ale ja vám to hneď poviem.
Dátum 8.12. sa totižto spája s prvým Upful Beats, ktorý kedy v eMeSJé bol.
Ale čo je viac zarážajúce, je to, že tomu je už dva roky. Ten čas
letí jak blázen, že. 
Od prvého Upfulu ubehli už dva roky, medzitým sa stihli ešte ďalšie tri,
a koniec. Mrzí ma to...no nedá sa nič robiť. Nemám už vážne chuť rozpisovať 
situáciu, ktorá je okolo pokračovania UB, ale dúfam, že sa raz všetko na 
dobré obráti a ľudia pochopia, že my sme zle nechceli. Ja ďakujem všetkým,
čo sa na spomínaných štyroch "upfuloch" zúčastnili, spoluorganizátorovi 
Galganovi, takisto aj dík za poskytnutie prietoru Matej a samozrejme aj 
kapele Red Guy a DJ Qtkovi. 
Bol by som nesmierne šťastný, keby sa našiel nejaký ten priestor, 
kde by sa akcia uskutočniť dala... no dovtedy, R.I.P. Upful Beats...

PS: fotky z prvého UB :) zaspomínajte heh  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára