1. 10. 2008

Oláá Oláá ...






...všetkým domorodcom. Som späť, živý a zdravý. Tunisko je krajina veľmi zaujímavá, obyvateľstvo je príjemné a milé, prírodné prostredie je v závislosti od dostatku vlahy, no predovšetkým prevažujú palmy (ďatle), kaktusi, citrusy, zvláštne odrody borovíc atď. Jediná vec, ktorá mi na samotnej krajine vadila, bol nenormálny bordel. Niekedy som mal naozaj pocit, že sa prechádzam po smetisku. Ale asi to bude tým, že za celých 15 dní som tam nevidel jeden jediný kontajner, teda až na jeden čo sme mali na izbe (samozrejme nie kontajner, ale smetný kôš :) , no odpad z neho končil bohvie kde. Inak je krajina určite príjemná a tak isto aj obyvatelia v nej. Ďalej sa mi fakt o tom nechce písať, som rád že som doma a idem si dať šlofíka, bye bye.

PS : máte tu nejaké fotky, samozrejme nie tie klasické, gýčové, dovolenkovské :D

2 komentáre:

  1. ja len že veľmi pekné fotky.dúfam,že ich máš v zásobe viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v prveem rade diiiky :) a nejake sa snad este najdu, ale prevazne uz su len take ti klasicke dovolenkovske :D

    OdpovedaťOdstrániť