30. 6. 2008

Upful Beats ... kedy?



Termín "upfulu" sa zrejme zase posunie na neurčito.
Neochota, alebo ako to mám nazvať, zo strany majiteľa podniku, ktorému bola akcia ponúknutá, spôsobila to, že dátum je zase v nedohladne. Škoda toho, no nedá sa nič robiť. Ja sa nemám chuť
niekomu "cpať do riti" a nonstop ho otravovať s tým, kedy a či vlastne akcia bude. Som ochotný a schopný vybaviť aparatúru, kapelu, DJs, všetko čo sa týka propagácie a iné, a to všetko za minimálne, keď nie žiadne náklady. Na majitelovi podniku ostáva len pripraviť si značné zásoby tekutín a hlavne velkú penaženku. Toto keď robí niekomu problém, tak potom fakt neviem, čo si mám o tom myslieť.
Ešte mám v pláne osloviť jeden podnik v eMeSjé a uvidím ako zareagujú tam, nakoľko sa tam takéto akcie, a v podstate ani žiadne iné nekonávajú (až na stavanie máje).
Behom nasledujúcich týždňov sa teda dozvieme, či vlastne bude ešte niekedy Upful Beats pokračovať. No bola by škoda keby nie...
Preto sa obraciam aj na Vás, keď poznáte, alebo máte možnosť vybaviť nejaké miesto v okolí eMeSJé, tak mi prosím dajte vedieť.  Možno tak zachránite jednu zatiaľ úspešnú pravidelnú  miestnu žúrku, kde sa vždy stretla pekná kopa dobrých ľudí.  Bless & thanx

3 komentáre:

  1. Trosku viac trpezlivosti s novym majitelom baru na stadione TJ Slavoj. :) Podla mna lepsie miesto ako u Holenku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňa zase viacej láka práve tá druhá varianta teraz... uvidíme

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jebat nanich.. nevjedza vyuzit svoje priestore..urobime to v kuklovje a je..skoda ze nemam prachy na autobus, uz by to tam davno bylo

    OdpovedaťOdstrániť