3. 6. 2008

Anthony B _ Life Over Death____new album


Po minulorocnom albume Higher Meditation sa po roku Anthony vracia s novym,
 zaujimavym a hlavne inym albumom s nazvom Life Over Death. CD obsahuje 16 skladieb
plus Intro a Skit ( rozhovor mami so synom, zjavne rastamnom).
Neviem preco, ale od tohto albumu som ocakaval, ze bude spraveny ako mixtape. Dufal som
v to asi hlavne preto, ze som od vydania Higher Meditation Anthonyho videl dvakrat a vzdy bol koncert odohraty bez vazcsich prestavok, takze vznikol kvazi set, ktory do seba pekne zapadal.
CD je klasicky, ako vacsina ostatnych,rozdelene do jednotlivych songov a skladby na seba
bohuzial nenadvazuju.  

 01_Intro - Anthony ta pekne pripravy na cele album : )
 02_Time of Trouble - prijemna spanielka ( gitara) a saxofon vo vas vyvola prijemne    
 pocity, ked sa prida Anthonyho hlas, budete len ticho prizerat,
 a ked sa pridaju Nyabinghi drums, prezijete hudobny orgazmus.
03_Whip dem Jah Jah - tak tuto pecku si urcite pustite este minimalne raz,
 reggae, na ake sme od AB zvyknuty
04_Life Over Death - titulna skladba, trocha starsia, takze pre mna ziadna novinka, 
ale urcite stoji za pocutie
05_Territory - jedna z najlepsich skladieb na CD, zaujimavy rif s ludskym piskanim,
 BIG UP
06_Bad From Long Time - takisto pecka, ktora sa radi k tym naj. Zvuk zvonov pridava
  skladbe na gradacii a tym ozivuje celok.  Neda sa hovorit cisto o
  reggae, skor dost iny hip-hop, ale fakt iny :)
07_Mama & Rasta - skit, rozhovor maminy so synom
08_Sleeping In the Rain - podarena uspavanka, fakt si uz len predstavit ze prsi :)
09_Woman of My Dream - kludna vecicka, ak nezaspite po predchadzajucej, pocas
 tejto urcite ;)
10_Satisfaction - no, ak ste zaspali, tak toto vas zase postavi z postele a budete dlho
 pozerat nechapavym pohladom. Dancehall ako remen, ale urcite sa
 nehodi po tak kludnych skladbach. Ale pecka to je, to sa musi nechat.
11_Don't say - tuto skladbu som doteraz nepochopil. Najskor dojem ze zacina Kremilek
 a Muchomurka, potom pocit ze som na diskoteke a prave hraju
 najnovsie pecky od Scooter... nedosiel som tomu na chut, a myslim ze
 najhorsia skladba aku kedy Anthony vydal.
12_Tease Her - minulorocny dancehallovy megahit mi velmi nevezie, ale urcite lepsie
 ako Don't Say
13_Mr.Easy - konecne je pocut v skladbe aj typicky reggae rhytm, vec tiez troska
  skorej vydana ale hlavne pocuvatelna. Anthony si snad len mohol
  odpustit hlasovy efekt v refrene
14_Caan Do Wi Nuttin - pomaly dancehall, mozno zaujimave, ale mne riddim takehoto
  charakteru velmi nehovori, skor len pocta Anthonymu, ktoreho ukecana
  huba neda moznost pochybovat o jeho talente
15_The Beast - dalsia skladba ktora necha po sebe stopu, sice opat bez reggae riddimu,
   ale urcite velmi zaujimava a kvalitna
16_Childhood Memories - troska smutna skladba, o detoch ktore prisli o otcov a mami
 pekna a hlavne chyti za srdce
17_When You Down - o trocha viac hip-hop ako 06 . , ale cez to je skladba zaujimava,
  s melodickym refrenom a pohodovym riddimom
18_Nuh Clash Wid Mann - opat druh dancehallu, ktory ja velmi nemusim,
 od poslednej skladby som pravdupovediac cakal viac.

Ked by som mal hodnotit album ako celok, tak by som dal z 10 moznych bodov asi 4 mozno5.
Life Over Death ma troska sklamalo, cakal som ovela viac. No ked mam byt respektujuci, tak
zase ten minulorocny (Higher Meditation) by dostal tych bodov 10, a neda sa vzdy urobit po chuti kazdemu. Mozno prave H.M. sa nepacilo niekomu druhemu, a Life Over Death sa mu teraz pacit bude.
Nakolko si je od Anthonyho z coho vyberat ( len pre zaujimavost:23 albumov, 15 albumov s hostami) tak ma to az tak nehneva. Ale dufam a pevne verim v to, ze nasledujuci album bude zase great a nebudem musiet skladby prepinat.

To by bolo asi k recenzii vsetko, uz len kupit ( stiahnut)  a skusit, ci som si nahodou nevymyslal :)
Bless...
                                          
                                                         

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára