5. 2. 2008

Troshku z mojho ziwota...


Sice na tejto stranke nieste zwyknuty citat nejake moje srdcowe wylewy o mojich
citoch,
pocitoch, washniach, laskach a coja wiem eshte com... ale tento clanok zameram 
prawe na to...
wylejem sa wam tu ako len mozem... : )
Momentaalne pocity a nalada, ktora wo mne panuje, je welmi pochmurna, nudna, bez
stawy,
no jednoducho sa citim troshka nedobre... Ci to je pocasim_?_ktore sa mi poslednu dobu
welmi paci?
Asi ne... skor to bude ten zwlashtny pocit pred niecim, co mna caka ochwilu...
Maturita... heh...ja wiem ja wiem ja wiem... :)  kazdy o tom howori, ze ake je to easy a ze
je to uplna strashiaren len... no ale priznajte si to, urcite ste mali zmieshane pocity aj wy... urcite... :)W hlawe mi behaju hociake myshlienky, citim ako mi narazaju z jednej strany
hlawy do
druhej.Snazim sa koncentrowat, snazim byt w poho... no akekolwek zamyslenie sa nad
niecim
inym, ako skolou, ma wraati naspat s pocitom, ze skole newenujem wela... a ten pocit moc dobry neni...
O samotnu maturitu by mi ani tak neshlo... tu ide o to, ze z predmetu, ktory z celej
swoej dushe newiem, mi hrozi horshia znamka ako je ta, pred tou najhorshou...takze uplny hardkoor...
Matika mi odjakziwa robila problemi. Na zakladke som eshte ako tak zwladal, no
ako doshla stredna, tak sa moja matika zhorshowala umerne s poctom rokov... takze
teraz stwrty rok_a musi byt samozrejme najhorshi : (
Dalsia wec ktora ma na tomto eshte sere je to, ze tento predmet je nematuritny, a ostat
wiset len kwoli tomu ze nemam bunky na matiku, mi dojde aj samemu trapne... keby to
bolo tak, ze nemam zaujem sa tu matiku ucit, nepowiem ani slowo (na tolko objektivny
som ), ale ked clowek sedi nonstop w prwej lawici ( a to nielen na matike, ale je to moj
skolsky domow, presne druha rada od dweri a stolicka blizsie k dweram) , kazdu
hodinu matiky sa hlasim k tabuli, kazdu hodinu u tej tabule aj stojim, newyrushujem
( jak to dobre znie:) , som aktiwny a hlawne je widiet ze snahu mam, len mi to nejde, tak preto si nedokazem wyswetlit to, ze sa na mna nic nenalepi : (
Jedina zachrana w tomto obdobi je pre mna hlawne ten krasny ohen, co mi hori w
srdci :) a eshte aj hudba...ale urcite je na prwom mieste ten krasny pocit shtastia, plnosti, a 
pocitu  ktory sa neda wyswetlit, teda da... ale len dotycnej osobe :)

Nom... zajtra mi Qwazi zacinaju maturity...pisomne skusky z praktickej maturity...
to jest, wynormowat ( na 10 porcii :  1 palica,
 80 porcii : ?????  palic ... wypocet : 1 palica deleno 10 porcii, to sa rowna 0,1...a toto
krat 80... wysledok je? :)   no predsa 8 ... takze pre 80 ludi budesh potrebowat 8 palic
dobreho maTroshe ; ) a potom ze mi ta matika nejde : D
W piatok mame ush prakticku maturu uuplne. A to konkretne mame ako skolsky
ples pre 220
ludi. Takze nas caka nawarit pre tychto nenazrancow, ktory tam budu osmrrdat
( medzi nimi aj aBela Danashowa a ZajFa), predstawit sa im pekne w kucharskom
obleceni, pekne upraweny, a
w horshom pripade nas shlahnu aj do telky nekam :D
Takze drzte palce, nech sa mi shecko podari jak ma, a nech si mozem powedat v maji po maturitach ze JOOOOOOOO : ) .. heh...
A inak ako tak na to kukam, moja nalda sa zlepshila, staci sa troshku wyliat a hned
mate pocit ze ste o nejake neresti lahshi :) .. ( tak sa mi zda  posobi aj spowed w kostole,
takze kludne sa mozte spowedat sami sebe, alebo na blog, alebo si len tak pisat na papier
swoje pocity, myshlienky, nalady a jednoducho takto utapat to zlo co nas niekedy
dokaze  riadne spapkat...) ja ush budem pomali koncit, lebo sa mi ush nechce pisat :)  
wrawi sa ze w najlepshom treba skoncit, tak koncim ;)   
alebo zacinam ? : )

3 komentáre:

  1. ... je dobre, že si napísal aj niečo takéto asoň sa človek o tebe niečo viac dozvie :)
    Maturita? Poviem ti narovinu.Ja by som si ju teda uz nechcela zopakovať ako niektorý hovoria, že by išli znovu.Ale na druhú stranu poznám ľudí, ktorý boli doslova tupý (pardon za výraz) a maturitu urobili. Chápem sú to stersy, každý sme to prežili a prežiješ to aj ty. Treba trošku času obetovať a v máji či v júni vyjdeš zo školy s úúúúsmevom :) Držím palce.
    Matika je matika to treba chápať, to sa nedá naučiť.
    No a tiež mi pomáha takáto metóda keď mi nie je najlepšie.
    Tak sa drž. To zvládneš!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja ta spominam v clanku tak trosku a ze si aspon precitam po case nieco nove a tot! To som ani netusil, ze som ta vypustal takto rovno k mature...to by som ta aspon trikrat oflusal...tfuj tfuj tfuj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no fakt clovek sa aj neco o tebe dozvie:-)) pekne si napisal, tak ze sa vim do toho uplne vzit.. a keby si chcel, doucujem matiku:-) teda aspon mojich spoluziakov
    napis jak dopadol ples

    OdpovedaťOdstrániť