1. 2. 2008

Mighty Vibez


Hned po prichode bolo jasne, ze bude plno.......................bolo......
Kopec ludi vonQu (ush tam som stretol prweho znameho Qtoreho som dluuho
newidel_zdrawim RadQa, hh:), eshte wacsi kopec "doslova hora" vnuTri...
Hudba mi najskor liezla na nerwi, lebo sme sedeli za rohom na sedacke, a tam sa
basa straashne
bila so wshetQym co tam bolo... nedalo sa rozpoznat co je to za wec... len ak podla
bassowej linky...
Ludia sa bavili na parkete ush nezwycajne skoro..parada :)...
Po piFFku sme sa skocili won pokochat dunajom, a trocha premrznut... dali si par ..ehm..ehm..ehm... :) shak wieme :D...a shli dnu.  Kupili piFFka dalshee a
udali smer parQet...jop.. konecne good sound.Hojdali sme sa w ritme a popijali
pivecka a bawili sa ...
A popravde, ani  si nepamatam, ze kto to hral..hh.. nush... :)...
Wiem len ze na podium doshol T_peQ a powedal ze Kenny KnoTs nebude...ale ze
sa mame priprawit eshte na Mungus Hi-Fi (takze tymto oznamujem, ze na 100percent
powedali ze mungos buduu, ze len Kenny nedoshol... bo sa mi ush dwaja ludia ozwali
ze im bolo powedane ze nebude ani mungos ...boli)
Opishem teda len tych Mungos...
hm.. cakal som nejakych troch T_pkow.. bol len jeden.. ale ako w pohode, to mi bolo
docela aj fuk.. shak zahra aj on ;)
Jeho prwa wec, ktora striedala predoslu skladbu predosleho DJea bola troshku
shokowaa ...
Ludia sa zacali po sebe pozerat sposobom ze ako co to je???  a natahowali pery na
jednu stranu ze to proste neshlape... no ush druha skladba bola lepshia, tretia eshte
lepshia, a postupne sa dal do pohody a hral celkom slushne... preshiel si viacerymi
zanrami, zacal s ... jak to nazwat?... alternativa ( tak howorim na zaner ktory newiem
co je zac :D )... Nakoniec sa chlapcisko dostal ash k rychlemu jungliiQu, no to som bol
ush Qwaazi mrtwyyy...
Ked mam zhodnotit akciu ako celok, tak celkom w pohode, ale keby osm ju mal 
ohodnotit
trocha detailnejshie, tak by som mal neake namietQy... ale za to nikdo kompetentny
nemoze,
 tomu chapem... a mam s tym skusenosti, takze fakt je toto co napishem len ako ze
keby nahodou :D niekto z nich cital tento clanok, tak nech sa najde...a uvedomi...
Chodit na akcie s tym, ze tam budem druhych otrawowat, robit im ci ush strach, alebo
nerwi
 je podla mna chore. Nebudem tu opisowat co sa nam tam stalo...ale toto na takuto party,
i na hociaku inu_nepatriii... Mal som zmieshane pocity, nechapal som, bol som jednoducho inde... heh.. 
ale pochwile som aj zabudol,a len mi to w taQych momentoch prishlo na um, ale hned
som zase zabudol.
Takze ludia ktory chodia na akciu pobehowat s agresivnou papulou, ktora na kazdeho
cumii a s postawou jak Ronie Coleman si myslim ze patria niekde inde... nerad taketo
weci howorim, ale dochadzam k nazoru, ze aj ludia dokazu byt riadne ku_wy... bohuzial...
 a je lepshie sa im wyhybat. 
Ale tento problem sa neda wyrieshit ... keby bol zakaz wstupu takymto osobam,
tak za prwe:
ako budeme wediet, ze ci on je prawe ta powaha... a za druhe by to bolo dost blbe,
ked si predstawim, ze by si sbskar napriklad mohol o mne mysliet ze taky som a ja
by som sa nedostal na akciu... takze zase nic... ush len jedine ze robit historiu ludi s
ktorymi su widitelne problemi, a jednoducho ich monitorowat a nepustat dnu,
pretoze ty odradzaju od nawstewy prawe tych, ktory idu za hudbou, a za dobrou
naladou...a nie taky, ktory tam prawe naopak robja tu zlu naladu...
Ale tak prezili sme to, sice s unawou a ocami bolawimi...ale prezili, to je hlawne :)

A teraz ush musim koncit, bo sa treba nachystat na skusku...takze caW... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára