7. 7. 2007

Report __ Hodokvas 07

No report zacnem asi tym, ze tentorocny kwas ma dost sklamal. Nebyt tam dnb a reggae stanu... asi sa tam nudim. Az na par vynimiek na podiach som nezazil w podstate nic take, 
co by ma neako oslowilo. Medzi vynimku patrili cesky AL YAMAN, ktorych som sice newidel neako dlho, ale aj tak stali za to. Taka pekna miesanina future soundu a starych africkych rytmov.  Dalsiu dobru, ale aj ocakawanu killowacku  som zazil v uz spominanom dnb stane, kde zahral Goldie svoj dost dobry, sice niekedy aj nudny(ale da sa to osprawedlnit) . Ma proste taky 
svojsky styl striedania skladieb, ze medzi jednotlivymi peckami dawa dost dlhe jemne prechody,
ale akoze aj na tie sa da dobre namotat :D   No ale ush pridem k tolko pre slovenskych reggaemanoF ocakavanemu koncertu nasho hlawneho hedlajnera, a to _koncert
ANTHONYho B...
na tuto podivanu som sa tesil zarucene najwiac, preto som sa ponahlal dost skoro do arealu, aby som vycekowal dobre miesto a este si pred koncertom trocha oddychol : ) Medzi tym prisiel kamosh Drgy s vodou, takze sme sa obcerstvili a cakali pozerajuc sa na ozwucovanie kapelky.
 No a potom to zacalo..pozrem na hodinky, bolo za 3 minuty tristwrte na sedem..
parada o tristwrte maju hrat...najvyssi cas odpalit spliffa... obaja sme spalili jedneho a boli pripraweny na koncert... bassak odspiewal jednu pesnicku, medzitym prisli dwe pekne wokalistky, a na zawer
sa dotiahol sam AB, a spustil svoj koncertovy set, odzneli  skladby ako One Thing, God Above Everything,
World a Reggae Music, Smoke Weed Everyday, Higher Meditation, Poor Mans Cry a
mnoho inych, wed chlapcisko ma z coho wyberat. No a ked to mam porovnat s koncertom co som videl w cechach na Real Beate, tak tento bol asi lepsi, sice menej ludi bolo na nom nesh som cakal,
ale ani my to neako newadilo, aspon som mohol lietat na slusnom fleku.  Skoda len, ze nedal neaky pridawok :( ...ale co ush... aj tak pre mna najlepsi zazitok z kwasu ; ) potom sme si pockali na Marky RamoneA,  ktory nas nijako zvlast neocarowal, tak sme si sli po svojom... wzdy sme nakoniec zakotvili w reggae stane, kde sa dalo prijemne zrelaxowat, 
a dat sa do pohody, a samozrejme poobzerat pekne dredate aj nedredate holky : ) w noci, teda asi uz aj nad ranom, sme skocili do dnb stanu kde hrala BCOMPLEX, tato 
DeeJay_Qa bola proste brutalna... bublajuce basseeZ, dobry sound, energickost a zaujimawe prechody nas totalne wycerpali a maalem sme tam zaxrapali : ) Pobralli sme sa do stanu, a spat. Konecne po neakych 45 hodinach lezim a spim... 
Ked to mam zhodnotit cele, tak nebyt tych vynimiek, bolo by horshie : ) ale dalo sa to wydrzat.
proste priemer. Najviac ma ale aj tak dostala ta prehnana kontrola na kazdych 100 metrov...
takto ma wyzerat festival? Zewraj europsky standard? Tak to mozem okaslat celu europu aj s jej novamusicentertainmentom...mal som chut to tam rozEbat ked som asi 10 skladieb cakal na
polemicov,  ked nas tam vsetkych kontrolowali, ako keby sme boli daky teroristi.
Clowek si zaplati nie lacne fstupne a pozera sa na koncert z kilometrowej dialky, kde nas tie holohlawe howada kontrolowali, nexcem teda nadawat na nich, to je len ich robota. Vina je to organizatorov... Tajne som dufal, ze na KORNoch to tam zwalia metlaci, ale nic... ; ) a ush koncim..bo som totalne este dead : )   a nemam myslienky... Hojte...

4 komentáre:

  1. inak, asi uz vies, ale b-complex neni djQa_ale dj_tu mam dokaz http://www.codered.sk/subory/Image/bcomplex.jpg a je to celkom sikovny chalanisko_podla mna este o nom budeme pocut_uz teraz mu vychadzaju/a maju vyjst tracky na UK labeloch a dokonca najvychytanejsi UK drumovy magazin KNOWLEDGE ho oznacil za este doposial neobjaveny talent_zeby slovensky brooklyn??? :) inak hodokvas bol celkom slusny shit ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no to som sa ush dozwedel ze co je zac TEN b_complex... ale ako sa teda wolala TA dj_ka? blondina tusim, a hrala dost nad ranom... a hrala este k tomu aj krute : )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. SOYALEE (PL)prvy den alebo LIFTER druhy den_tot fsecky zeny za gramcama na dnb stage tusim

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak jo..no bude to asi urcite Lifter... bo to bolo druhy den... thnX za oprawu :)

    OdpovedaťOdstrániť